.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران را به ملت ایران، بازیکنان و دست‌اندرکاران این تیم تبریک گفت. پیام تبریک رئیسی به دانش آموزان والیبالیست
رئیس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران را به ملت ایران، بازیکنان و دست‌اندرکاران این تیم تبریک گفت.(ادامه)
تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در مرحله فینال با شکست تیم آلمان قهرمان جهان شد. تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد
تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران در مرحله فینال با شکست تیم آلمان قهرمان جهان شد.(ادامه)
والیبالیست ایران در ترکیه دچار سانحه رانندگی شد، اما آسیب جدی به او وارد نشده است. خطر از بیخ گوش والیبالیست ایرانی گذشت
والیبالیست ایران در ترکیه دچار سانحه رانندگی شد، اما آسیب جدی به او وارد نشده است.(ادامه)
ستاد کل نیرو‌های مسلح طی مراسمی ضمن تقدیر از تیم ملی والیبال جوانان ایران به دلیل کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، آن‌ها را از خدمت وظیفه عمومی معاف کرد. والیبالیست‌های جوان از خدمت سربازی معاف شدند
ستاد کل نیرو‌های مسلح طی مراسمی ضمن تقدیر از تیم ملی والیبال جوانان ایران به دلیل کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، آن‌ها را از خدمت وظیفه عمومی معاف کرد.(ادامه)
بهزاد محمودی رئیس هیات ورزش‌های کارگری مازندران شد. انتخاب رئیس هیات ورزش‌های کارگری مازندران
بهزاد محمودی رئیس هیات ورزش‌های کارگری مازندران شد.(ادامه)
 در ادامه تصویری از تیپ معرکه محمدرضا گلزار در یک ماشین فوق لاکچری خواهید دید. تیپ معرکه محمدرضا گلزار در یک اتومبیل فوق لاکچری+ عکس
در ادامه تصویری از تیپ معرکه محمدرضا گلزار در یک ماشین فوق لاکچری خواهید دید.(ادامه)
عکس/ استاد شجریان در لباس تیم فوتبال
پنجشنبه ۱۷ مهرماه محمدرضا شجریان استاد مسلم آواز ایران و یکی از مشاهیر بزرگ تاریخ هنر و فرهنگ ایران زمین دار فانی را پس از سالها تحمل رنج بیماری وداع گفت. شجریان در جوانی والیبالیست خوبی بود و البته در تیم فوتبال آموزشگاه و منطقه‌ هم بازی می‌کرد. فقدان او ضربه بزرگی برای فرهنگ کهن و موسیقی غنی ایرانی است. در عکس نفر دوم نشسته از چپ، محمدرضا شجریان است. روحش شاد و یادش جاودان. (ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سخنان یکی دیگر از جوانان نخبه که معتقد بود اجرای نامناسب اجرای اصل ۴۴ و خصوصی سازی ناشی از ابلاغیه سیاست های کلی است، گفتند: در قضیه اصل ۴۴، تفسیریه علت نتیجه نامناسب آن نیست، بلکه علت اصلی، عملکردهاست و من همواره مهمترین منتقد آن عملکردها بوده‌ام و در بسیاری از موارد هم در مقابل اشکال ها ایستاده و آنها را باز گردانده‌ام... جزو منتقدین اجرای نادرست سیاست‌های اصل۴۴ هستم؛ دولت‌ها در این زمینه خوب عمل نکردند/ هنوز عقب‌ماندگی زیادی در کشور داریم(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سخنان یکی دیگر از جوانان نخبه که معتقد بود اجرای نامناسب اجرای اصل ۴۴ و خصوصی سازی ناشی از ابلاغیه سیاست های کلی است، گفتند: در قضیه اصل ۴۴، تفسیریه علت نتیجه نامناسب آن نیست، بلکه علت اصلی، عملکردهاست و من همواره مهمترین منتقد آن عملکردها بوده‌ام و در بسیاری از موارد هم در مقابل اشکال ها ایستاده و آنها را باز گردانده‌ام...(ادامه)
تصاویر: دیدار المپیادی‌ها و تیم ملی والیبال با رهبر انقلاب
بیش از ۱۰۰ تن از مدال‌آوران المپیادهای علمی و همچنین اعضای تیم ملی والیبال جوانان که به تازگی در رقابتهای جهانی به قهرمانی دست یافتند، صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
تیم‌ملی ایران در شروع رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مقابل ایتالیا به برتری 3-1 رسید.

استارت شیربچه‌های والیبال با شکست ایتالیا
تیم‌ملی ایران در شروع رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال مقابل ایتالیا به برتری 3-1 رسید. (ادامه)
شمال نیوز : پدر و مدیر برنامه‌های سردار آزمون از جزئیات زندگی این بازیکن ایرانی شاغل در لیگ روسیه و حضورش در زنیت سخن گفت..... ناگفته‌های زندگی "سردار شمالی" به روایت پدرش
شمال نیوز : پدر و مدیر برنامه‌های سردار آزمون از جزئیات زندگی این بازیکن ایرانی شاغل در لیگ روسیه و حضورش در زنیت سخن گفت.....(ادامه)
مدافع عنوان هیأت برتر کشوری هستیم/همواره منتقد اداره‌کل ورزش بودم
رئیس هیأت والیبال مازندران گفت: هیأت والیبال مازندران با رتبه 23 کشوری به ما واگذار شد اما در حال حاضر در دو سال اخیر مدافع عنوان هیأت برتر در کشور هستیم.(ادامه)
پیکر جوان والیبالیست پس از 3 روز جست‌وجو در دریای مازندران پیدا شد
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: حمیدرضا جهانیان والیبالیست مازندران روز یک‌شنبه 20 خرداد ماه امسال در عمق 5 متری ساحل اسکله سنگی بابلسر ناپدید شده بود که پیکر این جوان بعد از 3 روز پیدا شد.(ادامه)
مفقود شدن جوان والیبالیست بابلسری در دریا
رئیس جمعیت هلال احمر بابلسر از مفقود شدن جوان والیبالیست بابلسری در دریا خبر داد و گفت: عملیات امدادی برای پیدا کردن فرد مفقود شده از شب گذشته ادامه دارد.(ادامه)
عکس/ استقبال داورزنی از والیبالیست های قهرمان جهان
تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی جهان شب گذشته وارد ایران شد.(ادامه)
انتخاب والیبالیست مازندرانی به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن و بهترین دریافت‌کننده قدرتی
رئیس هیأت والیبال مازندران گفت: امیرحسین اسفندیار بازیکن مازندرانی تیم ملی ایران به‌عنوان ارزشمندترین بازیکن و بهترین دریافت‌کننده قدرتی مسابقات والیبال نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو اصلاح طلب شورای شهر می گوید: شهردار آینده تهران به علت انبوه مشکلات و چالش های فراوانی که پیش رو دارد همواره محل نقد خواهد بود پس برای حفظ حرمت آیت الله هاشمی بهتر است آقای محسن هاشمی در شورای شهر بماند..... محسن هاشمی برای حفظ حرمت پدرش نباید شهردار شود !
شمال نیوز : عضو اصلاح طلب شورای شهر می گوید: شهردار آینده تهران به علت انبوه مشکلات و چالش های فراوانی که پیش رو دارد همواره محل نقد خواهد بود پس برای حفظ حرمت آیت الله هاشمی بهتر است آقای محسن هاشمی در شورای شهر بماند.....(ادامه)
پیروزی والیبالیست‌های ایران برابر لهستان بی‌دفاع
تیم ملی والیبال ایران که دو دیدار نخست خود در هفته اول لیگ جهانی را به ایتالیا و برزیل واگذار کرده بود در سومین بازی دست به کار بزرگی زد و لهستان را شکست داد.(ادامه)
عکس/ جشن قهرمانی والیبالیست های ایرانی
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست تیم آذربایجان عنوان قهرمانی و مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را از آن خود کرد.(ادامه)
3 والیبالیست مازندرانی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند
سه والیبالیست مازندرانی از سوی سرمربی تیم ملی جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.(ادامه)
عکس/ رژه کاروان ورزشی ایران در افتتاحیه پارالمپیک
پانزدهمین دوره بازی های تابستانی پارالمپیک به میزبانی کشور برزیل در شهر ریو آغاز شد و کاروان کشورمان که با 111 ورزشکار در 12 رشته ورزشی در این دوره از رقابت ها شرکت کرده با نام «شهدای منا » در مراسم افتتاحیه با پرچمداری بانوی والیبالیست با لباس احرام حاضر شد.(ادامه)
تصاویر/ مهتاب کرامتی در تمرین بانوان والیبال نشسته
(ادامه)
والیبالیست‌ها هم با المپیک خداحافظی کردند
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 1:30 بامداد پنجشنبه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ایتالیا رفت و در سه ست پیاپی مغلوب این تیم شد.(ادامه)
برخی از کانال‌های تلگرامی اقدام به انتشار خبری کرده اند که یک دختر والیبالیست چشم بادامی از میلاد عبادی پور درخواست ازدواج کرده است. واکنش میلاد عبادی پور به شایعه خواستگاری دختر والیبالیست قزاقستانی
برخی از کانال‌های تلگرامی اقدام به انتشار خبری کرده اند که یک دختر والیبالیست چشم بادامی از میلاد عبادی پور درخواست ازدواج کرده است.(ادامه)
اتاق شیشه ای فوتبال ایران
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت که کار کردن در فوتبال مانند کار کردن در اتاق شیشه ای است که همه چیز آن زیر ذره بین قرار دارد و هر روز در آن حوادثی تازه ای بزرگنمایی می شود.(ادامه)
مرگ دانش آموز والیبالیست
دانش آموز 16 ساله بابلسری هنگام بازی والیبال به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد.(ادامه)
عکس/ دلیل قهر والیبالیست‌ها از مراسم رژه
سعید معروف در اینستاگرامش دلیل قهرشان از مراسم رژه المپیک 2016 را اعلام کرد.(ادامه)
عکس/ والیبالیست‌ها درکنار بهترین تنیسوردنیا
ملی‌پوشان والیبال به عنوان تنها رشته تیمی ایران که راهی المپیک شده، این روزها تمرینات خود را در ریو پیگیری می‌کنند. آنها روز گذشته «نوواک جوکوویچ» تنیسور سرشناس صربستانی را دیدند و با بهترین بازیکن این رشته در جهان عکس یادگاری انداختند.(ادامه)
والیبالیست‌های ایرانی در دهکده المپیک +عکس
اعضای تیم ملی والیبال کشورمان بامداد امروز (دوشنبه) وارد دهکده بازی‌های المپیک شدند.(ادامه)
عکس/ علی پروین در مراسم تجلیل از بلند قامتان
سلفی ویژه والیبالیست‌ها با سلطان در مراسم تجلیل از اعضای تیم ملی والیبال(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.084 seconds.